[join the revolution.]

Monday, May 31, 2004

100th Post!!!!!!!

I have reached 100 posts. Rock on. Who's taking bets on me actully getting to 200?

Happy Memorial Day

I just want to wish a happy memorial day to everybody getting off of work today and the sorry bastards who have to work, I tip my glass to you.

BLACKOUT!!!!!!!!!!!

I am so electricity's bitch. We lost power here for 4 hours tonight, I was about to cry. Well thank the sky bully for BBC repeating the Coupling Marathon tonight, so I get to stay up till after 2 tonight to get caught up for season 4 which starts next sunday. Anywho, off to watch more coupling, later.

Saturday, May 29, 2004

Damn.

Here be an intresting baseball stat for you, at the end of buisness today, the AL East has 2 teams over .500(Yankees and Red Sox), the AL West has 3 teams(Angels, Rangers, and A's), the AL Central has 2 teams(White Sox and Twins), the NL East has 2 teams over .500(Marlins and Phillies) and 1 team at .500(Braves), the NL West has 2 teams over(Padres and Dodgers) and finally the NL Central which has all 6 teams over .500(Reds, Cardinals, Astros, Cubs, Brewers and Pirates). All fucking 6. And people said the NL Central would be the weakest division in Baseball. hmmmmm.........

The post without a title.

Well, i'm getting kinda used to posting at around 2 in the morning. I'm bored..........so........RELIGION RIOT!!!!!!!!! Am I the only one to find it kinda funny when the Parents Television Council starts screaming out against Censorship? I believe It is best said with a pot and a kettle. yeah, that wasn't a very good riot......I'm going to sleep on it, better riot coming tomorrow.

Friday, May 28, 2004

My Life Episode V: The Insomnia Strikes Back

Well, not being able to get to sleep sucks. You know what sucks even more. Women. I swear, if I could just peek into a woman's skull and find out what the fuck they are thinking, I could die a happy man(and yes I'm talking about one particular woman). Here's another musing from my life. I'm going to leave out the backstory on this to keep some kinda luster to my family name, but when did Family become synonymous with Religion? What makes all these religous zealots so egotistical that they think only straight couples can have happy families? Anywho, I'm off to have a passionate conversation with my pillow (ya know, that sounded kinda dirty), so I'll talk to you guys(all 2 of you)later.

Wednesday, May 26, 2004

A Grand worth of games baby!

With the purchase of Top Spin today, my video game collection finally got over 1,000 dollars. Holy crap is that a lot of money. More good news, we're nearing the 100th post! Their's a prize give away coming up, So stay tuned!(yeah, that's definitly a lie)

How to Create Your Own Religion in Ten Easy Steps!

Backstory here. All I have to say is, damn skippy. And it was good. Who wants to set up the holy temple of Mario!

Tuesday, May 25, 2004

DVD Tuesday

Well, today saw my dvd collection increase by 70 dollars with the purchase of Buffy Season 6 as well as LOTR: Return of the King, Broken Lizard's Club Dread would of been added if it wasn't for me already spending 70 bucks today. Then I was supposed to go get my oil changed, even though i was supposed to have it done in *caugh*febuary*caugh*, but they didn't have the right oil filter, so i have to go back later this week. fun fun.

Sunday, May 23, 2004

Intresting

The House of Rep. has enacted a bill which would give congress the power to overturn supreme court decisions on the constituinality of bill's that congress passes. Um......what would happen if the supreme court overturned this bill? It says that congress can only do it for laws passed after the enactment of this bill, so congress couldn't do anything about it. Nor can they overturn any judgement of a lesser court. And wouldn't this require a constituional amendment anyway? Hmmmm.........

Friday, May 21, 2004

6 Days

Six freakin Days. That's how long it took me to 100% gta3. Wow that sucks. Now it's time to take a trip to vice city! Yeah i'm bored on a friday night. What of it?

Wednesday, May 19, 2004

Good Bye Angel

I would like to personaly thank Joss Whedon and The Cast and Crew of Angel for providing me with 110 episodes of enjoyment, and I hope you all do well in your future endevors. Now lets kill us some frogs.

Tuesday, May 18, 2004

Purpose

What is the goal of life? To pass on your seed? To make an impact? Are we just some higher being's experiment? Or are we just the means on the way to an end? All of these being questions that will never could be answered. You wanna know if there is a heaven or hell? You have to die, which means you know, but no one living does. And even if we did know, what purpose would it serve? Why do people need to know the answers to everything? What will the answers provide us that will make our lives better? Kids ask why the sky is blue. Sure some scientist will tell you it's because of the mixture of light beaming off of water vapor or something. And some clergyman would tell you it's because God made the sky blue. Why can't we just answer that it's blue because it is. When you look up, you see blue. That's all the answer you need. Knowing why the sky is blue will just fill your mind with stuff that is not needed. Why aren't people satisfied with just admiting that they do not nor will ever know a particular thing? I'm not asking for answers. I don't want answers. What I want is a purpose.

Friday, May 14, 2004

Holy Crap

Well, the play went smoothly, if smoothly meant really suckily with people forgetting their lines in the third act. And the bad part, i have to do this two more times. We are so screwed.

Tuesday, May 11, 2004

Nintendo

Okay, i'll come right out and admit it. Even though I own an XBox and a Gamecube, i'm a nintendo fanboy threw and threw. So when I got to see the Nintendo DS today, i just want to say, damn.....and damn again. A portable system with graphics comparable to the N64, two screens and WiFi! Fuck yeah. And then they showed the Zelda footage.........ye gods............

School Play

I swear the play with result in the death of me. At least then i will be dead and not have to worry about it. Hmmmmm, that's starting to sound like a mighty good idea.

Monday, May 10, 2004

some more changes

i changed some of the links to the right, namely adding Umsl(The University of Missouri - St. louis), which is where i will be attending in a few months, and i added fark.com for all of your news worthy needs. enjoy.

Version 2

Well, with my sentence to high school completed coinciding with the release of the new blogger, i felt it was time to change the blog. So what do you think? I actully kinda spliced together two diffrent templates, and it took me a little while to get the links on the right side, but here it is. Time to get ready for college! Hopefully the comments option will work, so if they do, feel free to drop me a line.

Tuesday, May 04, 2004

fin

It's over. it's actully over. I never thought i would make it this far, but i'm finally done with high school. it's amazing, i've been working thirteen years for this. I'll miss it, that's for sure, but it's time to go on to better things. Here's to the class of 2004.

Monday, May 03, 2004

1 GOD DAMN DAY LEFT!

oh my god guys, i only have one day left. Seriously, this is really messed up, it's hard to think that it's almost over, but it is. and then this will become confessions of a stupid mind, IN COLLEGE!. Be back on later tonight.